2019-03-26

2019.03.22_My collection of Knights statuettes


For more photos of them look here:
https://drive.google.com/drive/folders/1ASqED4yv_LW_qFYYtw5HleRJPDgSbOOU?usp=sharing


* * *

Two more knights added to the army! @2021.06.20






2 comments:

  1. Great!
    I like statues like this.
    素晴らしい!
    私はこのような彫像が好きです。
    ヽ@・ω・@ノ

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am SO glad you like them! And I am very happy you wrote your impression here. :)
      I price very much Japanese culture as well and I think is the most beautiful culture in the world. Ah, and I am also an otaku, hahaha.

      私はあなたが彼らを気に入ってくれてとても嬉しいです! そして、あなたがここにあなたの印象を書いたことをとても嬉しく思います。 :)
      私は日本の文化も非常に高く評価し、世界で最も美しい文化だと思います。 ああ、私もオタクです、笑。

      Delete